Zapowiedzi wydawnictwa Fox Games

Zapowiedzi listopadowe wydawnictwa Fox Games

Sagrada

Już za chwilę we wszystkich najlepszych sklepach z grami planszowymi!

Wiek graczy: 12+
Liczba graczy: 1-4

Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa!

1. Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru.
2. Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny.
3. Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa.

W polskiej wersji gry znajdują się aż 3 dodatkowe dwustronne karty witraży! Jedna to Bóg Ojciec i Apollo Stanisława Wyspiańskiego. Dwie pozostałe to karty, których nie ma w zagranicznych wersjach, a są dostępne jako płatne. U nas znajdują się już w środku, dodawane do każdego egzemplarza!


Leśne Duchy

Premiera: 28 listopada
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 1-4

Leśne Duchy to prosta gra w obłędnej oprawie graficznej. Naszym celem jest zbieranie symboli duchów w takich kombinacjach, aby przyniosły nam jak najwięcej punktów. Las tworzymy z kartonowych płytek, które zbieramy w trakcie gry jedynie z jego skraju. Gramy do momentu, aż nasz las opustoszeje, a następnie liczymy punkty. Możemy również rezerwować płytki lub zdobywać specjalne żetony dające bonusy.

Gra zawiera w środku aż 3 dodatki z Kickstartera!


Katamino

Premiera: 28 listopada
Wiek graczy: 3+
Liczba graczy: 1-2

Katamino: Gra Rodzinna jest dynamiczną układanką i zmuszająca do myślenia zagadką. Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia. To klasyka gier logicznych z "płynnie regulowanym" poziomem trudności. Różne zasady gry powodują, że mogą zacząć się w nią bawić już trzylatki.

Korzystając z kolejnych – coraz trudniejszych wariantów rozgrywki sprawia, że gra rośnie wraz z dzieckiem i adresowana jest w nieco zmienionej formie dla 4, 5, 6 i 8-latków. Oczywiście, dorośli amatorzy "gimnastyki mózgu" również znajdą tu coś dla siebie!

Oprócz wariantu 1 osobowego, w wersji Family może jednocześnie rywalizować ze sobą 2 graczy!

Gry w puszkach

Premiera: 28 listopada
Gatunki
Wiek graczy: 6+
Liczba graczy: 2-10

Gatunki to gra, w której gracze starają się przyporządkować wybranym gatunkom zwierząt ich cechy. Na przemian rzucają kośćmi i muszą jak najszybciej znaleźć zwierzę, do którego pasują wylosowane właściwości.

W tej grze liczy się wiedza, refleks i spostrzegawczość. Bądź szczwany jak lis, szybki jak gepard i czujny jak ważka.

Ucz się grając!


Panika w laboratorium

Wiek graczy: 6+
Liczba graczy: 2-10

Pomocy! Ameby uciekły z laboratorium! Musicie pomóc je wyłapać, ale nie będzie to takie proste. Te małe stworzonka zmieniają kolory, kształty i wzory, a do tego uwielbiają chować się w wentylacji.

1. Na środku stołu ułożone są żetony reprezentujące ameby, laboratoria i wentylację.
2. Wynik rzutu kostkami określa kierunek ucieczki ameby oraz jej wygląd.
3. Kto pierwszy odnajdzie właściwą amebę – zdobywa punkt!

Panika w laboratorium to rewelacyjna gra, którą pokochały miliony osób na całym świecie!


Tutti Frutti

Wiek graczy: 4+
Liczba graczy: 2-6

Czy jesteś wystarczająco szybki i na tyle zręczny, żeby połączyć ze sobą dwie połówki owocu zanim zrobi to ktoś inny? Czy uda Ci się zebrać najwięcej owoców? Gra pełna kolorów, witamin i emocji doda wam energii oraz umili każde spotkanie.

Takiej sałatki owocowej na pewno jeszcze nie próbowałeś!


Znajdź różnicę

Wiek graczy: 5+
Liczba graczy: 2-6

Wyszukiwanie różnic to jedna z najpopularniejszych zabaw dla dzieci. Co się jednak stanie, kiedy dodamy do niej atrakcyjne zasady gry karcianej? Powstanie światowy hit, który pokochają setki tysięcy dzieci w kilkudziesięciu krajach.

Poznajcie fenomen gry, w której każda partia jest inna!

1. Gracze wybierają jedną z 4 talii i rozdają karty po równo.
2. Na środku stołu leży jedna karta. Znajdź różnicę pomiędzy nią a swoją wierzchnią kartą.
3. Udało się? Teraz twoja karta zakrywa tę na środku stołu.
Kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart – wygrywa!